Моє навчання (рефлексія)



1. День перший. Соьгодні був перший день тренінгу, на якому я створила блог-щоденник та електронну пошту. Під час постановки цілей проекту виділила для себе основну - навчитися викорустовувати блог в освітніх цілях. Сподобалося знайомство, коллеги були привітними та галаштованими на плідну роботу.





2. День другий. Сьогодні я зрозуміла для себе важливість вміння формувати та оцінювати навички 21 століття та навички мислення вищих рівнів.   Зрозуміла призначення та роль створення публікації для цільової аудиторії .




3.День третій. Створення тестів. Виробляли уміння використовувати інструменти сервісу для створення форм різної складності з різними типами запитань, умінь оформлювати їх, наповнювати потрібними даними , аналізувати зібрані дані, вміти проводити оцінювання відповідей отриманих за допомогою форм, уміння надсилати результати респондентам

4.День четвертий. Навчилася робити тести на платформі editor з трьома запитаннями( тренування перед контрольною роботою). Це дасть змогу і мені, і учням діагностувати прогалини учнів у вивченому матеріалі. Працювала з програмою My text X.
5. День пятий. Слухала лекцію про критичне мислення як  — це необхідну навичку і життєво важливий ресурс сучасної людини. Критичне мислення базується на законах логіки та на розумінні психологічних процесів, які протікають у нашій свідомості. Критичним мислителям властиве скептичне ставлення до всього, але ніяк не цинічне.
6. День шостий. Працювали з Caption video – коротке відео з субтитрами, яке зручно дивитись без звуку, вони можуть передати глядачеві максимум інформації за короткий час, одну або декілька хвилин. Працювала у групі, робота цікава, конструктивна, навчилася працювати з програмами, побачила результат співпраці. Дуже задоволена.








7.Сьомий день. Працювали у групі над створенням соціальної реклами у жанрі мультфільму на студії "Веселка".Робота захопила, зацікавила, надихнула.




 8. Робота над створенням відеоролика. Діти-тьютори, це організує і заставляє творчо працювати.



9.Підведення підсумків. Створення презентації






Немає коментарів: